söndag 5 juli 2009

Ont.

Idag känns det mer än vanligt! Kristian kommer inte hem på jättelänge nu. Min mage känns som ett enda stort hål :/ Värst av allt är att nu kommer alla andra hem, som bara varit där ett halvår, men min Kristian har lika mycket kvar ännu.
Vi har haft en underbar helg! Älskling överraskade mig på torsdagen och kom hem en dag tidigare <3 Jag blev så jätteglad! på fredagen gjorde vi lite allt möjligt och på lördagen så var vi på Kristians kompis bröllop. Det var jättefint och riktigt roligt, och dessutom god mat ^^ och jag fick tillfälle att använda min såkallade "nyårsklänning" som jag aldrig använde. idag har vi varit i tölby hos kristians föräldrar och ätit pizza :D Jag har lånat kalle anka av matias nu, så jag har nåt att läsa (; Haha! Och så har Kristian fått mitt "RollerCoaster tycoon 2" spel att funka (; Så nu kan jag lätt bli sofia 12 år och bygga nöjesfält för hela slanten ! Så jävla kul :D
Vi har ätit asiatisk mat två gånger i helg :D på fredagen på chili & Lime, och på lördagen på dedär nya Spicy Asian eller vad de nu heter (; Det var jättegott också.

Tiden går jätte fort egentligen. Det känns som igår jag var 15 år, och nu fyller jag 20 om nån vecka :o Och snart har jag och kristian varit tillsammans 1 och ett haft år! Det är redan Juli :o
Det var ju just April? Snart skall jag börja jobba pånytt också ^^ Jag ser nog framemot att få en dygnsrytm igen och träffa alla barnen och jobbakompisarna !

Nu tänker jag tröstäta lite nötter och läsa kalle anka ^^, sedan måste jag väl ut i kylan och springa bort lite kalorier från helgens skräpmat ;D (och från mina inte så kalorifattiga nötter som jag tänker trycka i mig nu) :D hejdå.

Inga kommentarer: