lördag 18 juli 2009

Urk.

Idag känner jag mig som en slagen hjälte :D Ont i hela kroppen, slut som fan, och dessutom krabbis. Jag kom på igår där en halv 3 tiden på natten, att det kanske inte var världens smartaste att fara till ollis när jag försöker bli frisk (; Min röst utvecklades till någå som folk sa att lät som "Courtney Love" eller "Gammal alkis med whiskey röst" :D Så ni kan ju tänka er att den inte var så fager.
Men, hade nog roligt, hade tillochmed en jättesnäll taxichaffis på vägen hem, en gammal svensk gubbe. Men igår var stämningen på ollis faktiskt ganska "Bonde söker fru". Jobbigt sånt!

Funderade ifall jag skulle måsta dra mig ut idag också! Men jag tror faktiskt att min kropp säger ifrån nu, kommer inte att bli frisk förrän jag låter mig själv vila. nog för att jag har vilat hela dagen, men iallafall :D Har faktiskt vinglat mig iväg till siwa för att köpa lite Italienskt fyllt bröd, juice och nötter.

Bah, Kristian kom hem nuu :/ Saknar dej jättemassor nu! Men bara 5 dagar kvar, så for han komma hem och stanna i en hel vecka ^^

Inga kommentarer: