torsdag 16 juli 2009

Host host host...

Min förkylning har övergått i sån där irriterande hosta som gör att man ligger sömnlös på nätterna. Dessutom har jag på nåt konstigt sätt ont i hela kroppen också, stööööön!
Ollistisdagen var svinkul! Hade jättekul ända tills jag skulle gå hem och upptäckte mina mega skavsår där bak på vristerna. AC var tydligen sönder vid ollis också, för folk såg ut som om de hade varit och simmat med kläderna på där inne, helt sjukt :D Men jättekul kväll, faktiskt.
Igår så var vi hos anna och kollade film och åt pizza :D Jag och anna kollade på änglar och demoner, det var riktigt kul när man har läst boken. Även om boken innehåller hundra gånger mer fakta än filmen så var den nog riktigt bra lagad. På måndagen så kollade vi också på film "confessions of a shopaholic", Den var mycket sämre än vad jag hade väntat mig.
Nu skall jag plinka lite på min synth :D

Inga kommentarer: