tisdag 21 juli 2009

TJ 6 ;)

Haha, 6 dagar kvar som tonåring. 27 Juli så fyller jag nämligen 20!
Och om bara 3 dagar så kommer min Kristian äntligen hem på massaloma, skall bli helt underbart kul.
Ikväll blir det väl ollis med flickorna tror jag :D men jag måste nog ta det lite lugnt med tanke på att jag vill bli frisk nångång ^^ Nog för att jag trotsade min förkylning idag ren och var ut på lenkki, och jag ångrar inte det (ännu iallafall), för jag har varit och känt mig som en total soffpotatis senaste veckorna när jag varit krasslig (; Nu tänkte jag ta mig en dusch, och sedan städa lite. Fast jag har ett stort dilemma :/ jag kan inte hitta nytt bett till min rakhyvel :| Nämen titta, nu hittade jag det bortgömt i ett skåp ^^ problem solved.
oj va energi jag fick nu när jag var och sprang, fyfan va skönt. Nu skall jag gå och äta jougurt !

Inga kommentarer: