torsdag 23 juli 2009

Torsdag

Jag undrar egentligen hur många som läser min blogg? eller om det bara är jag själv ^^ Haha.
För jag har ingen såndär hightech grej som kollar det. Det är lite tråkigt med blogg iallafall, för ingen orkar kommentera :/ Skriver jag så tråkigt? Snyft... :D

Igår var det onsdag. Det betyder dagen efter ollistisdagen (; Och jag mådde faktiskt jättebra.
Det var tur det, för när jag ringde till tandläkaren typ klockan 2, så hade di en tid exakt då.
Så då fick jag brottom! men sen var det nån rikssvensk typ där som limmade och hade sig, ingenting blev bättre och jag fick inte ens en ny tid? stön. Nåja, min miniatyr järntråd bakom tänderna sitter fast lite bättre nu iallafall.
Sedan blev jag med tvingad på Dramatiserad inforundtur om vasa/gamlavasa vid ruinerna.
Det var väl nog helt intressant och inte kan man ju säga nej till mommo? :D
Nåjå, på kvällen var jag ute och gick med Mic och Anna ^^ Värsta powerwalk...ehum, som avslutades med 45minuters sittning i en park (; Hahah... hitta iallafall en blomma som dofta tantparfym :D

Dagens planer är väl typ, promenad med anna och sedan äta på kvällen :D mumsi!
men nu gott folk, så skall jag ut på lenkki :D

1 dag kvar nu, imorgon kommer min soldat äntligen hem <3 vilken underbar vecka vi har framför oss!

Inga kommentarer: