tisdag 14 juli 2009

Glasbitar i knä.

Nåja, äntligen nå soligt väder! Idag har jag spenderat dagen på en jättehanduk på gården tillsammans med en bok :D Skönt. Mina ben är fula, jag råkade få några fina sår på dem förra veckan, ehum... och igår upptäckte jag hur otroligt cool min ena skorv var, som en kristall :D
När jag tyngde på den så ploppade "skorven" mittiallt ut, ungefär som när man klämmer en finne.
min såkallade skorv visade sig att vara en vacker glasbit som har bott i mitt knä den senaste veckan (; Hahahaha, konstigt att det inte har gjort ont? så nu har jag ett litet hål på knä, där glasbiten har suttit.

Ikväll tror jag att det är ollis som gäller? fast jag svor för mej själv förra veckans onsdag att jag aldrig mera skall fara på ollistisdagar. men jag tror jag skippar spriten denna gång (;

Idag fick jag världens bästa nyheter! Kristian skickade och berätta att hans ansökning om massa-loma har gått igenom, och att han får vara hemma i hela 9 dagar nästa gång han kommer hem. Då är det dessutom min födelsedag :D Oj vad glad jag blev. Hoppas att vädret vill hållas fint då också.
Nåja, nu skall jag fortsätta att fixa mig :D hejdå

Inga kommentarer: