fredag 17 juli 2009

Oj bröööl :D

Idag tror jag att jag har kommit på orsaken till min höga feber för nån vecka sedan!
Kom på det när jag idag såg att huden inne i handen har börjat lossna, speciellt mellan fingrarna.
Scharlakansfeber! Det måste ha varit de, läste att symptomen på de och de stämde exakt ihop med vad jag hade, speciellt "smultrontungan" som det kallas när tungan ser ut som ytan på en jordgubbe/smultron. Jag hade i för sej inte så mycket utslag som man borde ha, men det är ju en barnsjukdom så jag tror att jag fick nånslags vuxenvariant som var lindrigare ^^
huden inne i händerna så brukar lossna nån vecka efter att man har haft scharlakansfeber, så det är troligen orsaken till det också :O varför i helvete får jag barnsjukdomar? oj brööl.
nåja, nu har jag bara förkylning kvar och hosta, hoppas den försvinner snart.

Nåja, det är ju bra väder idag iallafall :D och jag måste nu snart ta mig en promenad till nån butik för att köpa mat! eftersom kylskåpet är tomt och jag är hungrig. Har solat lite idag också ihopp om att få någon färg snart. nåja nu kurrar magen!

Inga kommentarer: