söndag 8 augusti 2010

dum i huvu!

Min festbrist jo...den försvann lika fort som mitt minne igår! vaknade upp i morse med dundrande huvudvärk och den legendariska fjortis kommentaren "Jag skall aldrig dricka nåmer" flög ur min mun ett par gånger.
Nåja, mitt tillstånd blev bättre så fort Kristian nämnde att vi skulle fara och äta till nya kinabuffén i rewellcenter.
Gott var det också! faktiskt, jättebra!
Nu ösregnar det...igen och åskar gör det också troligen. Hör ingenting i denna betongklimp som vi bor i. 3dje gången idag det börjar åska. Underligt väder!
Idag har jag tryckt i mig så mycket krapulamat jag bara har orkat äta! för ni vet väl att när man är bakfull så FÅR man äta vad man vill.. och ingenting sätter sig på låren. sant sant...som bäst sitter jag och äter isglass.

Jo igår alltså så kom jag och Sanna på att vi nog måst fara ut. Så hon kom hit och förfestade lite före vi sedan for till sky! :D Bra kväll men nästan förmycket folk mot slutet. Jag borde också lära mig att tequila inte är bra för lilla mej, varken för huvud, kropp eller själ ( eller minnet).


Inga kommentarer: