torsdag 12 augusti 2010

Konstensnatt!

Konstensnatt har blivit spenderad på jobbet! ENSAM I ETT JÄVLA CAFÈ I SALUHALLEN! Fyfan i helvete, nästa gång jag blir tvingad till det, så hoppar jag hellre ner från replotbron. Mina fötter håller på att gå sönder och huvudet snurrar så det snart spricker. Söndrig diskmaskin gjorde inte det hela bättre, har diskat för hand hela kvällen (typ några miljoner koppar), och kokat kaffe tills jag nästan dött. Hade inte ens tid eller ork att gå på WC, så min mage var på gränsen till att spricka. HURRA VILKEN JÄVLA KVÄLL!

Nu skulle jag ha suttit på nån mysig bar tillsammans med mina kompisar och druckit och skrattat och pratat, men nej, vad gör jag nu? Jag ligger hemma i soffan och är så slut så jag vet inte vart jag skall ta vägen.
Och som pricken på i:et så skall jag inte jobba i hallen i morgon och börja 12 som det var tänkt. Utan jag skall till nya othello till 10, där jag aldrig ens har satt min fot ännu? Och jag skall stänga butiken... själv? GAAAAAAHHHHH!

Som tur hade jag snäll mamma och pappa som kom och hjälpte mig i värsta kaoset, så kunderna hade nåt kaffe att dricka och rena muggar. Tack jättemycket.
Och supertack åt Kristian och TG som kom och hjälpte mig att stänga. och förlåt för att jag är en stressad idiot.

Bra skit! Jag hoppas jag får jävla bra kvällstillägg för denna kväll! Om inte, ja......då får jag...raivokohtaus och lägger mig ner och sprattlar på golvet. tack och hej för mej!

Inga kommentarer: