måndag 23 augusti 2010

Puss hej!

Mår fortfarande illa. Men har fått i mig mat iallafall! och så har jag piffat till mig så jag inte ser ut som en zombie. Nu skall vi snart och handla, bara Kristian kommer hem från jobbet!
Har haft en depp-dag idag. Legat i soffan, andra dagens bakfylla, inga smink och håret så rufsigt att en boll av rufs hade bildats i nacken och sett på avsnitt efter avsnitt av olika tv-serier.
Men nu har jag varit i duschen, fixat håret, satt på en glittermössa, sminkat mig i party-makeup och satt på mig fina kläder. Ibland behövs det, även om man bara skall fara till butiken! Mitt humör blev bättre iallafall! Hurra!
Jag skall köpa kräftor! Det skall jag! kräftor är det bästa jag vet! Bara jag har pengar till det. Hoppas det.
Jag har färgat håret också ifall nån märker det ^^ det är lite ljusare, utväxten är borta, och troligtvis är jag mera askblond! jag tycker om min nya hårfärg iallafall :)

Inga kommentarer: