måndag 23 augusti 2010

Hangover!


Yep, andra dagen också! Hurra för två dagars krapula! Kombinationen för mycket alkohol och dålig räksallad rekommenderas inte! Denhär gången var nog den värsta någonsin. Fyfan. Kommer aldrig att kunna äta min favoritsallad mera :/
Idag är jag ledig! Tur är nu det, jag har som sagt fortfarande huvudvärk och känner mig ynkligast istan.
Kristian fick äntligen sin Bmw besiktad idag också! Hurra hurra! :D


Här är en bild från i lördags! Såhär kul hade vi på förfesten hos oss! Sedan for vi till sky.

Snart har jag sett alla avsnitt av that 70´s show! Nog för att jag iförsig har sett dem förr några hundra gånger, men nu har jag kollar från början till slutet, va skall jag kolla på sen då?
Usch, nu skall jag laga någå nudlar och hoppas att jag har någon matlust.

Inga kommentarer: