torsdag 5 augusti 2010

Uppdatering av pensionärbloggen!

- Plockat hallon
- Tagit upp nypotatis
- Dragit upp morötter

Jepp...det var dagens tant-göra! Jag har gjort så mycket tantigt på sistone så jag borde få kräva pensionärs rabatt i butikerna. Måste skärpa mig snart, och börja supa härja och spy istället. Annars kan jag lika bra flytta in på ett hem för gamla tanter direkt. Hahaha :D

Btw, Jag har fått mina första röda tomater :D woho! Hahaha, där sket det sig direkt.
måste fundera...vad har jag gjort för ungdomligt idag...hmm.. sålt bulla? Haha!

Stön, suck, pust!

E va no betär förr i tidin!

Nej men seriöst! Jag har sån grym fest-brist så jag börjar snart skaka och svettas och gråten nalkas bak i halsen. Men när fan skall man ha tid med nåt sånt då man jobbar rävä av sig konstant, och direkt man har en ledig dag så skall det tyngas in femhundrasjuttio olika program på den. Men nu på lördag så hoppas jag att jag kan tynga in en ute kväll? Hoppas någon är villig att komma med? :)

Nåja, snart börjar ju studierna, då hinner man nog festa ihjäl sig!

Detta är ett inlägg som är väldigt ironiskt, så jag hoppas ni som läser är tillräckligt smarta för att förstå det ;)

Oj herregud, åt en muffins från othello just! Herrejävlaranamma vad gott det var! Fanskapsfan, jag som inte skulle äta bulla bara för att jag jobbar på en hel jävla bullafabrik! Men jag har aldrig smakat så goda bakverk som de har på othello. helt sjukt! (Observera mina svordomar, det är ju ganska ungdomligt)! höhöhöhö
okej, nog med ironi! Nu skall jag lösa korsord!



nånääääääää!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

FEST PÅ TROPICLANDIA på lördan :D kss kss!

Sofia Troberg sa...

tropiclandia? höh? :D