torsdag 5 augusti 2010

Storm

Mitt i natten...sitter och ser på that 70´s show och är lycklig över att bo i en betongkloss när det blåser hårt där ute. Kanske stormen kommer hit nudå...som de har varnat om.
Blev inget powerpark idag då, eftersom det ösregnade hela dagen. Istället så tröståt vi på rax och gick lite på stan och loppis. Sedan var vi påväg att handla, skulle bara hem och byta skor först (eftersom mina höga klackar tog livet av mina fötter). Men det slutade med att jag bokstavligt talat föll ner i soffan och somnade på två sekunder. haha :D lyckat.

Igår var vi ute och gick i skogen! Eller gick och gick... det var så mycket myggor så vi fick nästan lov att springa! Har påriktigt aldrig sett sådär mycket myggor. Om man stod stilla i typ en sekund så hade man minst 50 myggor på varje ben som bet. När vi kom hem var mina ben helt skrovliga av typ fyrahundratusen myggbett ! och då hade jag tjocka tights på mej. Stöön.
Bilden där uppe är från igår, och jag har klättrat upp i ett fågeltorn :D

Nu blåser det som fan! och nu skall jag sova! natinatt

Inga kommentarer: