söndag 4 april 2010

TJA!

Söndag idag! Trist väder är det också! MEN... ledigt i morgon är det och jag är pigg som en mört och krapulafri idag, så jag mår riktigt prima. Igår hade vi en jättekul kväll med tjejerna med förfest hos anna och sedan sky.Jag var duktig flicka och for hem tidigt... ganska mycket på grund av att min ekonomi inte höll att jag köpte mer dricka så jag drack vatten istället, så mitt i allt var det inte lika kul att vara ute längre. Men det var nog bäst det också tror jag... eftersom vi idag har varit i tölby och ätit jättegod mat med kristians släkt :D skulle ha varit mindre trevligt idag om jag hade kommit hem mot morgon sidan när krogarna stängde (;

Nu börjar det kännas att våren är här! Plusgrader och sol har det varit några dagar nu, och vårtecken börjar synas. Här har jag fotat ett mindre trevligt vårtecken.Nu skall vi fara efter en efterlängtad Subway! Och senare ikväll så kommer Daniel och TG (kristian kompisar)
hit och vi skall ha kortspels games :D Det låter ganska töntigt, men det är faktiskt skitkul :D
Våran söta "lilla" hamilton börjar nå sin fet-gräns! Han slipper nästan inte ens upp i hjulet mera :D Haha, hoppas han inte är i någon hälsorisk zon :O Här är världens sötaste och fetaste hamilton!

2 kommentarer:

mia sa...

vilken söt liten mullig hamster :) tss

Sofia Troberg sa...

Jepp, tjockis hamilton<3