tisdag 27 april 2010

SOL!

Solen kom nu! fastän det snöade idag...snöade...det fan snöade! Stön. Men som tur lämnade inget på marken och nu är det varmt och skönt igen.
Om en stund skall jag träffa Lena! Men först skall jag äta och vila! Har köpt gott salladstillbehör, så jag skall laga chicken sallad ;D
Igår åt jag också chicken sallad, på Kings&Queens, det är nog bästa mat stället i Vasa! Skulle jag bo där ovanför skulle jag troligen väga typ 500kg vid dethär laget (; För jag skulle äta nonstop! Haha. Nå de har ju inte så onyttig mat, men åååh vad gott det är!

Före det så var vi till brändöbibban och kollade lite! Jag blev plötsligt Sofia 10 år igen och lånade en bok om ädelstenar! När jag var liten var jag otroligt intresserad av ädelstenar! Och bad mommo och moffa att hämta hem en åt mej när de for till egypten! För jag trodde att de låg lite här och var där (; Haha! Smart unge.
Nåja, to the point! Vid det laget så hade jag inte ätit på ca. 26 timmar och var med andra ord... SKITHUNGRIG!
Så där sitter jag då...på huk och kollar efter intressanta böcker, hittar en, stiger upp med väldig fart! Och där sa mitt låga blodsocker ifrån och det blev helt svart! Men som tur så hann jag vingla mig till en bänk och fick sitta där och ta det lungt en stund för att inte svimma.
Så vad lär vi oss av detta...ÄT FÖR FAN! :D

Nu säger Kristian att min telefon har kommit sig hela vägen till tyskland (från frankrike)! Med denna fart tar det tydligen några århundraden innan den kommer hit hem till mej :) Haha, nåja med lite tur så är den väl här på fredag eller början av nästa vecka. hoppas jag. Min nuvarande telefons skärm börjar bli helt svart snart.

Nåja, nu laga sallad. puss hej

6 kommentarer:

Mia sa...

"Äta bör man , annars dör man ":DD höhö låg humor , jööö I know :D

Sofia Troberg sa...

Hahaha :D oj mia

mistakes.eu sa...

din telefon kommer nog hödu hungrovrake mitt! si efter så ja int böri dikt! ;) pusi pusi

Sofia Troberg sa...

de räcker med dikter för några år framåt tror jag (;

Min Naturliga Sida sa...

Mera dikter ! Lär
t bra det där med diamanterna, kanske du ska bli diamantgrävare !

Sofia Troberg sa...

Nej uppmuntra inte honom...Du ångrar dej sen när du får en töntig dikt per dag i din blogg :D