fredag 23 april 2010

vill ha!

Jag är inne i en "vill ha" period! Kan inte gå in i en butik (speciellt inrednings) utan att bli deppad över att jag inte kan köpa allt de jag vill ha där inne ! Okej jag kanske överdrev en smula där... men iallafall!
Har iallafall stillat ha-begäret lite med att äntligen beställa ny telefjonk åt mej (; Har ju som sagt återigen lyckats spräcka displayen på min nuvarande tegelsten till telefon.Sådan sötis kommer snart hem till mej! Den skall jag köpa ett fint fodral åt så ja fan inte spräcker den också! Den har ju dubbelt större skärm... så det är alltså dubbelt så troligt att jag lyckas få sönder den (; domedagsmatematik på hög nivå (; haha
Idag har vi varit och handlat till Prisma! Jag har länge sökt ett par billiga små svarta skor som jag bara kan picka i och gå ut med... men ändå så pass fina så att jag kan visa mej bland folk med dem (;
Nu har jag hittat... på... PRISMA! Kolla så söta.

NU, skall jag gå och sova! nattnatt

Inga kommentarer: