söndag 25 april 2010

mäki e världens bästa pojkvän...

Rubriken där uppe stämmer nog, även om Kristian skrev den helt själv :D
Idag har vi varit på Amarillo och ätit whiskey steak! Det var helt sjukt gott. rekommenderas för alla biff-älskare (; Sedan har jag spelat badminton,övat bollsparkning, och spelat rollercoaster 3 med matias. Kristian har varit tråkig och skruvat med bilar (; Lånade en bok av Kristians mamma också som handlar om löpning! Den kan vara intressant att läsa nu när jag har tagit upp mina joggingturer på allvar.
Här är en bild på boken, och kristians fingrar (;

Vi har också varit på lite..ehum.. fågelskådning idag också! kört runt lite och kollat på söderfjärdens fåglar!
Jätteskönt och varmt har det varit idag! nästan bikiniväder (; Haha, okej kanske inte ännu...men...nästan!
Jag har också passat på att ta lite egopics idag, för det har jag inte orkat göra på ganska länge.
Nu skall jag äta världens godaste keldas thaisoppa! tjao!

3 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

Fantastiska bilder, speciellt den sista !

Sofia Troberg sa...

Kristian, Nä ja gjorde inte de :S Ja glömde, Ja ljög i min blogg...ohnoes!

Mamma, Tack :)

Sara Backlund sa...

Wow, älskar den sista bilden på dej! Värsta bruden! :)