lördag 24 april 2010

Kaffe

Jag har ofta huvudvärk på lördag och söndag! och har upptäckt att mina smärtor uppkommer då jag inte dricker kaffe samma tider på helger som jag gör på jobbet. Förut klarade jag mej utan kaffe hur bra som helst på veckosluten.. Men nu har jag superont i huvudet om jag inte får kaffe i mej. Så blev man kaffenarkoman då! Haha! Nu medan jag sitter här och sörplar kaffe så känner jag hur huvudvärken börjar lätta.

Facebook funkar inte just nu! Stackars medelålderskvinnor och tonåringar som troligen sitter med grym panik på grund av facebook abstinens. (Själv är jag ju häftig 20åring med koffeinproblem) ;D Haha. ehum.
Idag gick vi på morgonpromenad längs med stranden! passade på att ta med kameran för en gångs skull.



Blev inte så jättebra skärpa i mina bilder, för vädret där ute är mulet och blåsigt! Hoppas solen börjar titta fram snart! det ser ganska lovande ut :D Sedan såg vi också ett tåg som kom med massvis av stockar! sällan man ser att tågen faktiskt kör från hamnen! Så jag klickade en bild på det också!

Påvägen hem gick vi via en djuraffär och köpte en "jogging boll" åt hamilton! (våran hamster).
Han är så tjock så han lär behöva lite motion. Han tyckte nog den var skojig för han sprang omkring i den på golvet jättefort. :DIdag skall vi hem till mamma och pappa på lunch sallad. Och i morgon blir det Amarillo med kristians familj.
Huu, mitt "nya nyttiga liv" skiter ju sig. damn!
Nu är min huvudvärk som bortblåst! tack tack herr kofféin! nu skall jag kramas lite med älskling.

2 kommentarer:

mistakes.eu sa...

Int e ja pinsam >_<

Ja tycker om hamme å dig. :)

Sofia Troberg sa...

du e pinsam! :D
men jag tycker nog om dej för det älskling (;