onsdag 21 april 2010

Vår vår vår!

NU! har jag börjat operation "komma i beach-form 2010" ! Lite sent kanske borde ju ha börjat direkt efter julen, men seriöst, vem orkar med hård träning mitt i århundradets värsta urvinter?... meeen bättre sent än aldrig (;
Börjar vakna ur vinter idet nu när dagarna plötsligt blivit långa och ljusa! Helt underbart!
Idag har jag som vanligt spenderat halva dagen på jobbet och sedan när kristian slutade så for vi till indiska och köpte 5st helt underbara kuddar till sängen och soffan. Indiska har så fina saker och FÄRGER på allt just nu...jag skulle utan problem kunna bo där! Funderade seriöst här en dag att ta med en madrass och flytta in (; haha.

Sedan har vi städat lite, för Kristians mormor och morfar kommer hit på kaffe i morgon! i brist på tid att baka något så tror jag det blir ett othello besök i morgon efter jobbet (; Inte för mej då...för jag har ju som sagt strejk när det gäller onyttig mat! Måste ju följa strejk-trenden som pågår här för fullt ;) haha! Förgyller istället mina kvällar med mango och ananas ! Fydå vad goda frukter de har på siwa just nu! helt perfekt mogna mangon, och idag köpte jag en gigantisk ananas som jag just suttit och ätit av! supergod.

Efter städningen har vi också hunnit med att gå hem till mamma och pappa i dragnäsbäck för att hämta våra cyklar, sedan cyklat till mitt jobb i gerby/västervik, för att sedan cykla hem och kolla hur länge det tar! (så jag vet när jag skall fara iväg på morgonen om jag skall cykla till jobbet) Det tog exakt 27 minuter med normalfart. prima skinka!

Nu skall jag gosa ner mej i soffan bredvid världens bästa Kristian <3

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

Duktigt, Snoffsan! :D jag har köpt ny bikini också, hihihiii, så i sommar ska vi va på beachen!