måndag 26 april 2010

Dålig dag

Vissa dagar är nog bara till för att man skall stanna i sängen...under täcket, och inte alls behöva stiga upp!
Idag var en såndan dag. Jag är ledig idag också. Idag mår jag inte bra, nej nej inte alls bra.
Men förhoppningsvis så svänger det snart. Min morgon började bra med att jag snubblade i datasladden så min söta dator föll i golvet, och dendär grejjen till min trådlösa mus så vek sig i en mindre vacker vinkel.
Nåja, det kunde ha gått värre. Datorn klarade ju sig iallafall. här är en vacker paint-bild som visar hur jag egentligen borde ha spenderat min morgon. UNDER TÄCKET! Helst av allt med Kristian bredvid mig.. men han är ju i jobbet.

Idag fyller bästaste Lena! Och hon är passligt nog hemma i Vasa. GRATTIS LENA!
Nästa helg är det vappen! Och första maj, Kristians födelsedag. Måste alltså ut på shopping nu nångång och köpa presenter åt födelsedagsbarnen.
Borde slänga i mig någon mat, men min matlust har nog lämnat mig ganska så fort i morse.
Jag borde fara ut och springa...Kanske jag springer bort mitt dåliga humör? vem vet.

Mina fräknar är både bra och dåliga, de som är bra med dem är att jag har lärt mig att tycka om dem(till skillnad från när jag var 13 och låg och solade med en handduk över huvudet för att inte få mer fräknar, haha), de är ju bara att acceptera och gilla? Jag menar, de går ju inte att ta bort dem ?(; Och dessutom är det ju ganska sött nog...egentligen :D
De dåliga med mina fräknar är att de gör mig till en kräfta varje gång jag försöker sola. visst blir jag brun, men det tar en jävla bra stund.
Fast det är väl ännuvärre med orange fräknar? Mina är ju bruna och sitter bara på ansiktet och axlar, och lite på armarna. Hmm, borde forska mer i mina fräknar (;



Här är en bild på hur jag ser ut mitt i detta dåliga humör...rufigt hår har jag också! KRÅKBO to the people!
Och försöker gömma halva ansiktet i hopp om att det inte lyser igenom hur sur å butter jag är idag. ( :D )
Hoppas ni som läser detta har en bättre dag än mej!
Nu tänker jag fara ut på lenkki! Hejdå

2 kommentarer:

mistakes.eu sa...

voi söötin, int ti va kråkboo! va glaa hippo!!! :):):)

Min Naturliga Sida sa...

Med din charm klarar du vad som helst, använd den !