tisdag 9 mars 2010

Våren var är du?

Komsi komsi vår...och sommar! Blommor,gröna träd, SOL,värme, lite kläder...SHORTS! Drinkar i sommarnatten...fågelkvitter...allt! här har jag återigen skapat lite vårkänslor i paint (; mina paintskills blir bara bättre och bättre som ni.. ehum.. ser :D haha, vadå syns att jag jobbar på dagis? Är så himla trött på all denna snö! idag skottade jag mej igenom en snövall på dagisgården som var ca. 1 meter hög! och flera meter bred. huvvadå! Men man märker redan att det smältar lite på dagarna då solen skiner! vägarna är bara och på vissa cykelvägar tittar asfalten också fram. YES!
Idag fyller Kristians lillebror Matias 11 år! så bara kristian skulle komma hem från jobbet snart så skall vi fara och fira honom lite.
igår var det kvinnodagen! Och min söt-kristian kom hem med tulpaner åt mej, som är min favoritblomma just nu! sedan kockade han åt mej och diskade och var allmänt underbar! awn.

För att detta inlägg inte skall ge allt för mycket hopp åt alla vi som väntar på våren, så lägger jag in en bild på lite vintervarma ljus som jag har på vardagsrums bordet! Dessa ljus var dock de sämsta ljus nånsin! köpte dem från ikea, och de smälte ihop till en klump efter ett par timmar. Synd! Nu är alla mina fina glasstenar fast under en hög med stearin. men de var mysiga så länge de varade.
Nu skall jag återgå till min bok! hejsvej

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

voiiii va du e dukti på paint raring :D

Sofia Troberg sa...

jepp, naturbegåvning ;)