fredag 9 april 2010

Happy happy fredag!

Hej! Idag är det mysfredag! Har just ätit grillad broiler och couscous med min special urgoda gräddfilssås.
Kristian har köpt en powerball, (ni vet, såndär plastboll som snurrar skitfort inuti som ger handleden bra träning) Min hand är helt död av alla försök av att få den att snurra! Jag är svindålig på det, tydligen.
Fick den just att snurra jättefort, men blev skiträdd och tänkte tappa den. hmm.. :D

Jag lider en förkylningsblåsa! Jävla skitvirus. Det går inte att äta utan att åtminstone en gång per måltid krypa ihop av smärta, det går inte att borsta tänderna utan att man dräglar hela tiden, och det går inte ens att pussas utan att det gör svinont! och då är de så små, och gör så helvetes ont. Fast jag har "bra" medicin mot den....Man tar hela munnen full med jägermeister (eller annan valfri starksprit) Och trycker det fullt mot blåsan! Du halvgråter en bra stund av vad sjukt de gör, sedan domnar den bort några timmar. Hurray! hahaha, perfekt!

Skönt med helg nu faktiskt! Jag tror att jag skall ta en lugn sådan dessutom! Sitta och stirra på mina tomater som växer :D Haha! nånej. Men jag är faktiskt stolt över mig själv, jag har lyckats med att så 3 olika sorters tomater, chili, jalapenos, och kaktusar! och alla har konstigt nog grott! Jippii, jag skall äta egna tomater i sommar/höst när ni andra äter stenhårda äckliga tomater från butiken (; Kaktusarna är spännande också! :D trodde det skulle sticka upp en liten boll med taggar (; men ännu är de bara gröna små grejs (;

Inga kommentarer: