måndag 1 juli 2013

Spanien bilder igen (;

AH HEJ! Jag lyckas hela tiden lite sådär glömma bort att jag har en blogg. Jag har för mycket att göra, hinner inte blogga. Ehum, jo säkert. I morgon är jag ledig! Jag tänker ta tillfället i akt och fixa lägenheten i skick ( som behöver ett grymt ansiktslyft både från dammet och inrednings-vice) Någon som är loppis-sugen?

Men nu idag kollade jag igenom bilder från Spanien och håxade att jag inte ens har fått alla dem uppladdade.  SÅ här kommer lite fler från en varm och dimmig dag på stranden!

 Söt strand-bar
 Kristian
 Simon
 Aloevera? Ser iallafall ut som en sådan !
 Fanns promenadvägar längs med stränderna. 
 Nästan djungel...
 Vackert! Vädret växlade mellan helt vitt av dimma och lite solglimtar emellanåt. Men solen tog på något helt sjukt bakom dis-molnen, blev konstigt nog mest brun denna dag. 
 Dimma och träd
 Fräkne odling. De frodades verkligen denna dag!
 Här var vi på väg till stranden
 Lite blommor
 Strand-vy
 Man skymtade staden genom dimman. 
 YO! hej bleka underarmar... 

2 kommentarer:

Anna sa...

Härliga bilder! :)

Sofia Troberg sa...

Jovisst! Det var vackert på samma gång det var lite irriterande med all dis.