torsdag 11 juli 2013

Minigolf med M&M

 Ikväll har vi varit och spelat minigolf med Mia&Markus! Haha, minigolf är världens mest irriterande sport. Oftast brukar jag svära, skrika och typ rulla på marken av ångest och sånt men idag blev det mera gapskratt. Haha hur jäkla dålig kan man vara på att putta iväg en boll rakt? (;
Söta Mia och Markus :D




 Jag och Mia flippa int alls och tog inte alls fåniga bilder under regnbågen (; 


Hahaha!

Mia visade sig vara en naturbegåvning på minigolf och vann överlägset. VINNARBILD PÅ DET! :D (Jag som absolut inte sist..ehm...)
 De hämtade oss i coolaste bilen! 
 Körde iväg i jakt på glass. Ytterst attraktiv bild på mig och Kristian. 
Hittade troligen största glassbollarna i stan vid glasskiosken bredvid faros. Sjukt stora glassar, jag orkade inte ens hela, men mums så gott! En helt awesome kväll har vi haft ^^,

Inga kommentarer: