tisdag 2 juli 2013

kreativiteten flödar

Hur typiskt är det att när jag en gång har en ledig dag och faktiskt (efter några timmar övervägande) bestämmer mig för att fara ut på lenkki eller åka rullskrinskor, SÅ BÖRJAR DET ÖSREGNA?

Just nu är jag riktigt inredningssugen. Så dela gärna med er av era bästa billigaste inredningstips :) Och jag tar gärna emot tips på hur man får egna bilder till tavlor utan att behöva tömma hela kontot. Så ifall ni har lagat egna tavlor så berätta gärna hur och var? :)

Åh, måla skulle jag också vilja göra! Ibland blir jag bara sådär jätte överdrivet kreativ, men får inget gjort för  jag saknar alla resurser och redskap.



Såhär ser det oftast ut när jag får nån konstig kreativitets-fling. Man tar vad man har, färgpennor och stabilo. 

4 kommentarer:

Lena sa...

Alltså den dagen jag bestämmer mig för att skriva barnböcker så är det ingen frågan om vem jag ska ha som illustratör!! :D

Lena sa...

Alltså den dagen jag bestämmer mig för att skriva barnböcker så är det ingen frågan om vem jag ska ha som illustratör!! :D

Lena sa...

si nu, det här sku du bra ha kunna rita! :) http://www.youtube.com/watch?v=ffNfr_ZAFjM

Sofia Troberg sa...

Hahaha, Nämen skriv och på, jag ställer upp! Har seriöst funderat på att själv någon gång under min livstid skriva och rita en egen barnbok! Hur kul skulle inte de vara?