torsdag 4 juli 2013

En promenadernas dag

Idag hade jag en hur underbar morgon som helst, iallafall om man jämför med gårdagens morgon. Jag fjollade och tog fåniga webcams bilder som kanske märktes i inläggen nedan (; Jag har också börjat se på friends igen efter en hur lång paus som helst. Hittade avsnittet jag har haft borta från min dator idag också, hade ju herregud inte sett det på flera år. SOM JULAFTON!

Som rubriken lyder så har jag promenerat mycket idag, skönt! 
 Min fjoll-morgon följde med mig ut i hissen...sedan gick jag iväg till jobbet! 
 Efter jobbet for jag och Lena till Solf och shoppade stegar och tog oss en promenad kring öjberget. Vi fick dock fly upp i utkikstornet på grund av mygg. Varifrån kommer alla jävla myggor? 
 Vacker utsikt!
 För att inte somna som en stock i soffan redan klockan 9 så gick jag och Kristian ut på en promenad här längs med stranden. Jag plockade lite blommor som nu står och doftar så gott i en vas på vardagsrumsbordet. 
Hittade också en Jasmine buske i full blom, jag norpade en kvist och satte den i ett glas på WC hyllan. Toaletten måste ju också få dofta gott någon gång? 

Inga kommentarer: