tisdag 28 augusti 2012

This sucks!

Är seriöst trött på att ligga hemma och inte göra något. Dåligt väder där ute, kan inte fara ut för jag jobbar i morgon och skall som vanligt stiga upp typ klockan 5. Känns som att jag aldrig kan fara ut och göra något. Är irriterad. Har hela tiden något fel. Kan inte vara frisk en halv sekund heller. Drömmer mig bort till solen och värmen, till andra städer och nya erfarenheter. Skulle ge vad som helst för att vara i Alanya igen. Förra året i Augusti var vi där och njöt i en hel vecka.

Åh, jag mår alltid så bra när jag reser. Bara en roadtrip någonstans gör att jag mår bra. Lite miljöombyte emellanåt behövs alltid. Just nu behövs det lite extra mycket när det börjar bli mörkare och tristare väder. Här kommer lite bilder från Alanya för att pigga upp mig själv lite denna gråa dag. 







Nu när jag deppat av mig lite här på bloggen så kanske jag skulle stiga upp ur soffan och göra något istället för att klaga på att inget händer. Haha! Typiskt mig. Så nu skall jag återgå till att packa upp saker för typ sjunde dagen i rad. Önskar vi skulle ha en pall eller ens en stol i lägenheten. Kan inte lägga upp saker på hyllor för jag är så kort. Seriöst denna lägenhet är bygd för jättar. 

Snart kommer älskling hem. Han jobbar sent denna vecka. Stackars. Jag har köpt en liten överraskning åt honom så han blir glad då han kommer hem :) 

Inga kommentarer: