torsdag 30 augusti 2012

Hår

Börjar märka att mitt hår har växt ut ganska mycket över sommaren. Funderar om jag skall klippa det igen eller om jag skall spara ut det. Tror i alla fall att jag snart skall fara och toppa det så det ser friskare ut. Är otroligt irriterad på att det går av fram i hela tiden och min jämn långa frisyr totalt tappar sin point på grund av det. Då kan jag lika gärna spara ut det igen. Nåja snart kommer min moroccanoil på posten. Namnam säger mitt hår. 

Vad tycker ni? Långt eller kort? eller mitt emellan? :D

1 kommentar:

Lena sa...

Hördu ditt hår är nog så superfint!!! men fattar att det är störande om det går av, även om det ju nog oftast bara är man själv som ser och märker det... Läste på fb att du var sjuk...det är jag med :( men är i Vasa till och med fredag morgon och sku gärna hinna ses före det om du kan? Ringer dig idag för du kanske int ser det här "i tid" haha.
Och btw så har jag nu en ny blogg. Klicka klicka klicka dig in på den eller så får du på snåte! :D muhahahaha