lördag 25 augusti 2012

Sjuk

SJUK!?! På villaavslutningen.
Igen...?
Tror universum hatar mig.
SJUK?!
På min favoritdag.
Orättvist.

For till jobbet. Klarade inte av det. Fick fara hem. Ber till magsjukegudarna att de genast gör så att mitt illamående försvinner.

Det är villaavslutning! Min favoritdag. Jag tänker fara till villan iallafall. Där blir jag alltid frisk. Tror det är luften som gör det, och havet och skogen.

Även om jag bara kan ligga i en säng hela dagen så ligger jag mycket hellre i en säng på villan än i en lägenhet.


Är blek som ett lik. 
Mitt hjärta slår fort och ögonen bränner. 

Hoppas ni andra har en bättre villaavslutning! 

1 kommentar:

Daniel sa...

Ajdå, hoppas int du fick e av mig, fast jag har int magsjukan utan vanlig förkylning (ont i halsen) så jag skyller på Kristian.