fredag 17 augusti 2012

Balkong chill

Idag har vi varit till Juthbacka marknad. Efter det så har vi suttit på våran balkong och spelat ett kortspels game, som jag (the king of chicago) såklart vann. Mwahahahaha!

Just nu ligger jag ensam uppe eftersom kristian har slock... ehum.. somnat menar jag. Nä det är synd om kristian som har en mindre trevlig sorts släng av sol och ölsting. 

Nåja, jag överväger faktiskt att skita i att skaffa möbler till balkongen utan bara ha denna awesome ikea lurvmatta som är här nu tillfälligt för att luftas lite. Jag ligger just nu raklång över mattan med datorn framför mig och det är jäkla skönt! Härligt då det fortfarande är varmt här uppe på vår balkong. Det fanns färdigt en ute lampa här på balkongen så man kan sitta här på mörka kvällar också. 

Jag förundras så över hur tyst och mörkt här är på kvällarna!  


4 kommentarer:

Daniel sa...

borda int du vara the queen of chicago? :) jepp mattan var rätt skön, om den bara e där för ti luftas så vart ska ni sätt den sen?

Anna sa...

Myyys! Saknar dig!

Sofia Troberg sa...

Daniel, Nej för då finns det ännu en kung-plats för nån av er att ta. Men nu är jag Kung så sorry suckers! :D Jag antar att ingen av er vill inta tronen som drottning (;

Anna, Jaaa! jag saknar dig också! Puss

Jenny the one and only sa...

Fast om du e kunkku, då kan ja va queen. För faktiskt känner ja ju noo att ja måst få nån slags hyllning för att ja vann min första gång ever om ja spela :D