måndag 6 augusti 2012

Cykelutfärd till Berny´s!

När jag fyllde år så fick jag två presentkort till berny´s i present av Lena. Så idag bestämde vi oss för att cykla dit och äta varsin smörgås. Jag tänkte äta räksmörgås med räkorna var tyvärr slut så vi åt varsin BLT istället. De var jätte smaskiga! Sedan fortsatte vi färden hem igen. Min mommo-ped utan växlar är inte ultimat för längre cykelutfärder säger jag bara. Men det gick nog bra ändå fastän jag kommer att ha lite pipit i morgon har jag på känn. Nacken och rumpan tycker jag borde ha stannat hemma istället. Det tycker inte jag,  för innan vi for iväg höll jag på att få nå fel av att ha varit inomhus hela dagen. Är det någon annan än jag som blir helt galen om man inte har gått ut på hela dagen? 

Jag tog några bilder med min telefon. 
 Kristian uppe på replotbron. Huj så tungt det var att cykla upp för den. 
 Satte oss på terassen en stund. 
 Fotade såklart bron också. 
 Drack varsin öl/lonkero.
 Sedan fick vi kallt och gick in och satte oss istället. Passligt tills maten var färdig. Stor och mumsig BLT portion! Fin var den också.  Och en stor bit av min favoritost i mitten och god sås! 
 Sedan kaffe och te vid cafet/grillen bredvid. 
 Fina blommor hade de på varje bord. 
 Älskling

Fotade lite bilder från replotbron på vägen hem! Det var skönt att cykla på kvällen. Frisk luft och inte så många bilar. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh vilket härligt kvällsprogram och roligt att ni hade tid att fara dit och äta! Sjukt osis att räkorna var slut dock :( men kul att ni gillade BLTn, den är grym! :) Puss! //Lena