torsdag 30 augusti 2012

Chill dag med Jenny!

Idag har Jenny varit här hela dagen. Vi har gjort perus oss-saker (läs: chillat, ätit pizza, sett på romantisk film med Julia Roberts, gosat, pratat strunt och länsat frysen på glass.) Sedan har Maari varit här en stund också och bland annat visat ett nytt awesome spel där man samlar morötter. HAHA :D

Igår hade vi också en helt perus epic kväll med titanic, några liter tårar, kanske en gnutta för mycket vin och en nattpromenad som inkluderade gapskratt och mys och en gunga. Här är en ytterst vacker bild på mig och Jenny, dock inte från idag utan från förra veckan nångång. pusipusi


Men jag har fått lite annat gjort idag också faktiskt. Har hängt upp gardiner och bytt sängtäcken och sådant jobbigt. Åååh vad jag längtar tills denna lägenhet är i skick. Det kommer att bli så mysigt :)

Nu såhär på kvällskvisten så har jag några funderingar som jag tänkte dela med mig:

1. Vad skall jag ha för färger i vardagsrummet?  Vill ha mer vitt och stilrent men vet inte vilken färg jag skall använda som färgklick. Just nu lutar det mot citrongult.

2. Vem fan skjuter raketer här nära oss? Man blir ju rädd då det smäller med jämna mellanrum. H. Mommo-sof.

3. Går på antibiotika igen....perus.

4. Känner att jag verkligen skulle behöva lite shopping nu. gud vad jag vill ha nya kläder.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Shoppingförslag: Stockmann har hullut päivät i början av oktober, bara ti dra med Jenny ti Åbo och shoppa loss bland tusen andra galna flickor :)

awesomejenny sa...

The comment above is Jenny-approved.