söndag 17 juni 2012

Markus födelsedagskalas

Nu är det ju som så att jag är troligen den slöaste människan i universum när det gäller att fixa foton och lägga upp dem.... Så här kommer nu bilder från förra helgens födelsedagsfest hos Mia & Markus.

Världens snällaste Mia fixade mina naglar på balkongen. 
 Mia&Markus hade lagat sprit-gummibears. Pretty awesome! Lotta på bild! 
 eh...
 Ett försök att se sexig ut och visa naglarna på samma gång. Misslyckades tydligen med båda. 
 Karar i soffan. 
 Födis-barnet poserar :D
 Vid köksbordet. 
 Lotta med fin klänning på! 
 Eh.. jag. 
 Jepp..still me. 
 Jag och lotta är UNDERbart snygga. 
 Mia och alexandra. 
 Mer karar i soffan. 
 ....och vid köksbordet. 
 observera othellobullarna bålen och sprit-gummibears. 
 Jag och Kristian. 
 Födelsedagsbarnet hade kul :D




 Efter detta for vi till ollis. Tror det var lika bra jag glömde ta bilder där. Haha. Men tack till M&M för en awesome fest!

Inga kommentarer: