måndag 25 juni 2012

Midsommar del 1

Nåjo! Nu skall jag lägga upp bilder från midsommaren. Vi var ett awesome gäng på skären våran och njöt av sommarvädret på alla obligatoriska midsommar sätt. 
 Välkomst skumppa! 
 Tg, Daniel, Etta!
 I brist på annat sätt att kyla ner öl....en smet så jag fick lov att vada ut efter den :D
Jag och fina mia och angrybirdsgrisen. 
 Haha så söt!  Fick ett angrybirdsspel av Daniel och Tg! Hur awesome?
 Söta Etta! 
 Bättre midsommarväder och midsommarsällskap kunde man inte ha! 
 Vi fick ett snabb-besök av ett annat glatt midsommargäng! 
 Etta och Jag fick varmt och gick å simmade. 
 Aaah härligt skitiga vasa-vattnet. 
 Ofc att vi har brillorna på då vi simmar....
 Vi spenderade en stor del av fredagseftermiddagen på bryggan! Skönt!
 Solning på G. 
 Snälla Maari lackade mina tånaglar för att dölja att den ena e typ helt blå :D 

3 kommentarer:

Daniel sa...

Bra tå alla skålar/cheerar på första bilden och jag drick... DOH!

Me again sa...

*dricker

Sofia Troberg sa...

Ja vitsis alkkis daniel..... :D