fredag 1 juni 2012

Lite tankar och kläder och sånt.

I morgon skall vi fara till Helsingfors på studentfest! Min kusin blir student. Jag känner mig gammal. Började i förrgår i misstag räkna hur många år sen det var jag var 14. Det är snart 9 år sedan.... NIO ÅR? Hur kan åren gå så snabbt...

Nå nu skall jag sluta låta som om jag skall fylla 80 då jag i själva verket endast fyller 23. ( 27 Juli.... Tycker om mycket och dyra presenter btw......)

Jag hittade en kjol på Ginatricot (eller egentligen två) som jag lite skulle vilja ha. Men i Vasa så fanns det bara storlek 40 kvar så jag önskar som fan att de skulle råka ha kvar ett mindre exemplar på Gina i Ideapark.

En har kortare kjol där framme och andra är hellång. Skulle så vilja ha en av dessa! Håller tummarna att de skulle råka finnas där. (Den första kjolen är ju som ämnad för mig... den har till och med det passande namnet "sofia-skirt" :D )

2 kommentarer:

Elina sa...

Du kan ju beställ från hemsidan annars om int de finns.:)

Sofia Troberg sa...

Jomen det fanns inte storlekar där heller :/ Iallafall inte på den ena. Och jag hade tänkt ha den isåfall i helgen. Så det är lite för sent för att beställa.