söndag 17 juni 2012

Wii och "vinkväll" :D

Här kommer lite bilder på gårdagens bravader. Vi hade Wii och vin-kväll ! Eller iallfall jag och Jenny hade Vin kväll. Den utvecklades dock till Wii och Jekkukola-fest. Kul kväll! 
 Daniel började festen med att kåla! Haha nånä han droppar ögondroppar. 
 Spelar wii
 Mer wii spelande! (Jo jag vet att våran lägenhet är en röra)
 Jag och Jenny gullabild. 
 Mera gullabild. 
 Haha Kristian Markus och Jenny på rocktails. 
 Jag, Mia och Lotta! (Snyggt hår man har efter att ha gått till stan i ösregn)

 Jenny och Daniel
Daniel och Jag
 Min söta Kristian! 
 Haha Markus! 
Ingen kommentar gällande blommorna. 

1 kommentar:

Daniel sa...

Vitsi va bra bild på tg i andra bilden tå han e riktigt "what!?!", krocka väl ihjäl sig i mario kart tå du tog bilden. Och nä Sofia du kan int klaga på håret ditt, tänk på mitt som blir super fort fett.