tisdag 21 december 2010

Suris


Jag är sur! och jag har återigen I-landsproblem...
Har just sminkat mig och klätt på mig och är färdig för att fara in till stan och shoppa julklappar....å va händer? jo mitt öga som jag fint och noggrant sotat och målat så börjar rinna. YES! Och jag känner mina ögon så bra så att jag vet vad som händer om jag går ut i kyla och snö med ett redan rinnande öga... det blir niagarafall och emo tårar.... helt huippu.

Så...jag tänkte lägga upp en bild på ett emo som grå
ter, men jag kom på att det är ganska elakt.. och också så vill jag inte stjäla bilder av andra... SÅÅÅÅ! jag ritade en egen i paint :D Hahaha
Fick lite flashback från gamla goda tiden då det inte fanns något bättre än att skratta åt emosar.


Detta skall alltså föreställa mig som går in till stan och tårarna sprutar från mitt irriterade öga... bu-fucking-hu! :D

2 kommentarer:

Anna sa...

VITSI VA FIN GUBBE!!!!!

Sofia Troberg sa...

NÅ AIIJAAAA!!!!!!