torsdag 9 december 2010

Ljus mys!

Idag har jag varit hos fammo och städat och julpyntat! ^^, Sedan var vi till Plantagen och köpte julgransbollar, en stor julstjärna (blomma) som var som ett träd, den hade stam och allt! Köpte också två långa glas prydnader som man kan ha ljus i.Nu har jag tänt på 24 stycken ljus i min lägenhet och det lyser rött överallt och doftar gott! Julstämning till max! Helt underbart.

Nu kommer bilder på min mys-tordag! (som jag har fullt upp med att ordna när jag borde skriva hemtent!
...och nej, jag har inte fått en elstöt. Mitt hår har bara en "locka sig så mycket det kan" dag idag.

Nu... Hemtent :|

3 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

Du köpte den på stam ! Fin är den ! Du har nog gjort fammo glad idag ! Och nu väntar jag bara på att få se hur fint du har julpyntat redan !

Sofia Troberg sa...

Men ja ha ju satt upp massa bilder? :D

Isa sa...

Åååh va fiint! Får riktigt julfeelis när man ser dina bilder :)