lördag 25 december 2010

Juldagen

Juldagen jo...Började bra med att jag var nervös som en 5åring och kunde inte sova för jag ville bara stiga upp och spela på min sprillansnya jättestora och fina synth som jag fått av kristian i julklapp! Spelade synth när jag bodde hemma, för pappa äger en liten keyboard (sån som är kopplad till datorn), och jag har saknat det massor sen jag flyttade hemifrån. Och så fick jag en alldeles egen till julklapp, helt underbart! Trodde aldrig jag skulle få en sådan eftersom de oftast är svindyra :S Jag har världens bästa pojkvän.

Nåja, som sagt så började min juldag riktigt bra och jag spelade och vrålade för allt jag var värd :D Sedan for vi till Kristians mommo och moffa på kaffe och bulla. På hemvägen fick jag ont i magen men det gick över ganska fort. Sedan tog det ungefär en timme och så låg jag med huvudet nerkört i wc-byttan. Jag spyr inte nu någåmera men jag känner mig helt konstig i kroppen och magen. Har nog nån bobba jag nu som int vill ge med sig. jävla spysjukebobba.

Helvetes skit säger jag bara. Dit for fira mia, dit for träffa alla mina vänner, dit for det obligatoriska juldagsfirande :( Så nu sitter man här då, klockan 12 på natten med ruku maga å känner sig åt röven.

Men Kristians kompis Daniel kom hit en stund på kvällen, så vi ha ju haft lite sällskap iallafall ^^



Inga kommentarer: