onsdag 8 december 2010

Jag hatar hemtent!

Jag hatar detta av hela mitt hjärta....Detta är det sämsta jag har gjort någonsin!
Frågorna är för svåra, jag är för dum, och min hjärna kan inte ens stava ord mera....helvete vad jag vill dra ut skiten från datorn och sparka det på dess pung! (om min hemtent har nån pung är ju en annan sak) :( önskar jag hade mer tid på mig, men NEJ, här sitter jag mitt i natten, återigen i sista minuten och försöker tänka. Vilket som vanligt resulterar i att jag läser massa bloggar och skriver på facebook.

Idag har jag fått följade saker gjorda (observera att jag borde ha skrivit tent hela dagen)

1. Sovit till halv 11.
2. Farit till skolan med Irene för att kopiera papper till hemtenten (sista minuten jo)
3. Suttit på facebook.
4. Spelat sims 3 i några timmar ?!!??
5. Farit med mamma och Kristian mitt ut i skogen för att söka enris.
6. Hämtat Kristians bil från multitronic.
7. Farit till mamma och pappa för att äta broiler och grönsaker.
8. Kom hem...sov en stund....
9. började med hemtent
10. Kom på mig själv med att mittiallt sitta och läsa bloggar och nu även skriva ett eget blogginlägg.

Nej, jag har ingen självdiciplin.

imorgon skall jag till fammo och hjälpa henne julpynta ^^, (Det var därför vi sökte enris mitt i natten) Det blir kul! Sedan blir det nog att skriva hemtent tills fingrarna går sönder.... stön.


Inga kommentarer: