torsdag 23 december 2010

Ice ice baby!

Herregud att jag klagade då det var noll grader där ute...Idag har jag hunnit med att jobba, cykla in till stan (ja ni läste rätt...CYKLA), mött upp kristian, förfrysit min tå så jag måste ta av skon och sätta mig ner mitt i clas ohlson och värma den men händerna för jag tänkte börja lipa, köpt sista julklappen, och GÅTT hem. Behöver jag nämna att det typ är minus 25? Nej, jag tror alla som bor i Vasa har märkt det redan.

Idag var stressigaste dagen nånsin på othello. Men konstigt nog tyckte jag det var kul! Mycket kunder och man hade nåt att göra hela tiden. Man hann inte ens tänka.

Våran julgran barrar som fan! Man kan typ inte röra den heller! men sakens fin e den!

Nu skall jag äta och gå ut och gå med bästa Lena!

PS. Jag är lite sur över att ingen har kommenterat min fina egenlagade emo-gubbe :(((((((

Inga kommentarer: