fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Imorgon börjar ett helt nytt år! Det skall förstås firas ikväll. Jag försöker att inte ta så stor stress över nyårsfirande, det blir bara jobbigt då! Om jag skall vara riktigt ärlig så skulle jag helst av allt vilja fira nyår med god mat, ett glatt gäng, vin, skumpa, och raketer. Och där räcker det, varje år så slutar det på krogen, eller i vissa fall före krogen för att man fått i sig lite för mycket av det goda. Ni får kalla mig tråkig, men jag skulle helst av allt bara ha en rolig helkväll hemma hos någon. Detta år så blir troligen spenderat med Kristians kompisar.

Hittills idag har jag lyckats med tre saker: Stigit upp, värmt soppa och lackat naglarna.

Tips! När man lackar naglar så tar det ju ganska länge innan de torkar... så gå för fan på WC före. Nu ligger jag i soffan och är så otroligt kissnödig, och om jag går på wc så förstörs mina naglar :(





Inga kommentarer: