onsdag 9 juni 2010

Zzzzz....!

Imorgon är det dags för mer inträdesprov! Tidigt på morgonen också, jag får ta mig en tupplur när jag kommer hem då alltså ;) haha! Nånej, men jag har märkt hur otroligt trött man blir av att vara ledig. Idag till exempel, jag har inte haft nåt att göra på hela dagen, så jag har sovit...typ till klockan 3 på eftermiddagen. Sedan kände jag mig urusel,lat,hemsk... usch, jag klarar inte av att vara ledig.

Igår var jag med Mia och Mikki på loppis en stund, sedan var vi till jysk också, och köpte balkongmöbler till mias balkong. Vi hann också med lite chill på bryggorna innan det var att säga hejdå åt mikki som reste tillbaka till stockholm samma dag.Nu skall ni få se en bild på det jag troligen har babblat mest om i bloggen de senaste veckorna (;
NÄMLIGEN MINA TOMAT/CHILI/JALAPENO PLANTOR!
hahaha :D visst är dom fina?

I helgen skall de flesta till popkalaset i jeppis! Jag vill också :( Men jag måste spara di pengar jag har.
Jag får sitta här hemma i regnet istället. vetja ja hittar på nåt vettigt.
Just nu sitter jag och tittar på fifth element som kommer från tv, haha, bästa film ever.
Nu skall jag äta en banan, sedan gosas lite med Kristian, sedan sova! hejhej

Inga kommentarer: