tisdag 15 juni 2010

Höjden av tråkighet!

Yep, igår såg jag framemot en dag utan några måsten...Idag ligger jag i soffan och har ångest över att jag inte gör något. Dehär är hemskt, jag vill inte vara arbetslös mera. Jag måste ha nåt som tvingar mig att stiga upp och röra på mig, det räcker med en kompis som ringer och har nån kul ide, men dethär kan inte fortsätta, det slutar med att jag växer fast i soffan. De sku va just snyggt! stön.

Igår var jag med mia till loppis en stund, sedan peeda ja iväg till fammos å städade lite med simon. Vi fick kaffe och smörgås och lite pengar som tack :) Och så berättade fammo intressanta saker om vad hon har varit med om. Det var roligt!
Sedan började det regna, jag skickade åt kristian och skrev att han får nog lov att komma efter mej då det regnar! När han väl kom så hade det förstås hunnit sluta regna. typiskt! Men det var nog jättetur att han kom efter mej iallafall... för 10minuter senare vräkte det ner som aldrig förr. värsta skyfallet. Vi körde till stranden för att titta på när det öste ner. Mys!

En sak jag inte förstår är hur jag inte kan vara trött idag? Igår kväll när vi skulle gå och sova så var jag klarvaken, inte trött överhuvudtaget! Låg uppe och läste i flera timmar och ingenting hände! Hatar dendär känslan av total hopplöshet! Man kan inte göra nånting, och man kan inte sova. Ligger och blundar utan att någonting händer. Nåja, lyckades väl somna där halv 4 tiden kanske? Vaknade när kristian skulle till jobbet, och var pigg som en spigg. huh? Var nog nån super ED jag drack igår. Energidricka brukar nämligen inte ha nån effekt på mig, fastän jag dricker en innan jag lägger mig.Meeen, tydligen var det nån super ED (;

Nu skall jag fortsätta ha tråkigt... woho

Inga kommentarer: