lördag 12 juni 2010

Lata veckan!

Denna vecka var planerad att gå i hälsans tecken! Och som vanligt då man planerar att vara riktigt hurtig och träna hårt... så slutar det med att man kommer på sig själv att ligga på soffan flera dagar i rad, utan motivation att göra nåt alls. SUCK! Kanske nästa vecka? Idag har det regnat nästan hela dagen! Jag och Kristian har helt seriöst inte gjort nåt annat än att vaknat,ätit,luggit i soffan...ätit igen...! Det är nästan så man mår illa av att inte ha gjort någonting vettigt på hela dagen....men ganska skönt iallfall..inga måsten. Skrattat har vi iallafall, åt allt från dåliga filmklipp på youtube till det faktum om att vi troligen är latast i stan idag (; Hahaha
Min Kristian är världens bästa och roligaste pojkvän man kan ha. älskling!

Usch usch, måste iallafall göra lite soff-träning...typ situps på golvet och lite spontan dans till dålig musik (; HAHA! Ligger nu som bäst och tittar på 3dje CSI avsnittet irad. Tror jag aldrig ha varit såhär lat nångång på en lördag, förutom om jag har varit typ sjuk :D

Nu skall jag fortsätta....ligga på soffan (; Bra Lördag!

Inga kommentarer: