onsdag 16 juni 2010

HURRA!

Idag när jag vaknade på morgonen hade jag smällhuvudvärk och mådde superdåligt, kändes som om hela huvudet skulle vara fullt med snor. Detta lättade inte fast jag tog burana heller, så jag började fundera vad det var för fel på mej? Men som tur så började jag må bättre lite före 2 och fick i mig en isglass :D Boven i dramat så visade sig senare vara dendär trevliga veckan som vi kvinnor har per månad! SUCK. att jag inte tänkte på det!

Tur för mej att det blev bättre eftersom jag skulle med mamma till stan klockan 2! Vårat första stop var banken! Jag kom på sådär 2minuter före vi skulle fara att jag hade en gåvocheck sen 2 år tillbaka som jag inte löst ut. Hittade den konstigt nog direkt. Och till min förvåning så gick den ännu att lösa ut, och jag blev 60euro rikare! :D Fast de är såklart ett minne blott redan...De blev på nåt konstigt sätt förvandlade till Skor och smycken.
Fast jag upptäckte när jag kom hem att mitt halsband är sönder.. så det måste bytas i morgon.

Efter shoppingrunda med mamma så mötte jag upp kristian vid... motonet :D (Ja ni läste rätt, jag och mamma var vid motonet) :D Sedan handlade vi mat och körde iväg till maxmo (av alla ställen), för att ha picnic!
Det var mysigt att sitta där på en filt och mumsa i oss batong,tunnbrö med skagenröra och lite annat mumsigt.

Nu sitter jag i soffan igen. Rolig dag har jag haft, om man bortser från förmiddagen.

Inga kommentarer: