fredag 11 juni 2010

Städa städa varje freda'

Och så varje jul, det tycker jag INTE är kul! Alltså jag känner mej som en gammal gumma, jag har varmt och ont i ryggen av en heldagsstädning i lägenheten. HUHU! Bara lite korsordslösning och lite babbel om mina tomatplantor ännu...så är jag en fulländad 60åring.
Igår var jag på urvalsprov till Novia! HELA DAGEN. Kom dit halv 8 och kom hem (gående) halv 5! Det var en rolig, tung, givande och skrattfylld dag, och nu har jag mina urvalsprov över! skönt.
Ikväll kommer Matias hit, och vi skall laga tacos/tortillas. Kristian är just nu och handlar maten tills i kväll, det får han lov att göra eftersom jag har städat som en tok hela dagen! FNYS.

Nu är det helg! Och jag har ingenting att göra... :( jag blir less på att inte ha några extra pengar att spendera! Exempelvis på popkalaset, det skulle ha varit jättekul, men nej... :(

Nu är lägenheten iallfall ren! hurra! Har jag nog städat bort så många kalorier så jag får äta massor av tortillas ikväll :D mums

Inga kommentarer: