tisdag 22 juni 2010

Uppdatering från soff-potatisen!

Jag läser en bok som heter "På det fjärde skall det ske" Jag har läst kanske 3/4 och jag orkar inte läsa den mera, den är lättläst och allting, men jag blir så irriterad på huvudpersonen så det är inte klokt? Hon är helt puckad? eller, jag vet inte puckad... men hon är så olik mej som man bara kan vara. Nu har hon sårat så länge så att hon själv blir sårad och fattar inte varför?
Nåja, nu skall jag sluta irritera mig över en bok, utan istället fundera över mitt eget liv, tillexempel så är jag väldigt väldigt hungrig. hur skall jag lösa detta? Jo...jag släpar min lata röv till köket och lagar en broiler sallad.
Det finns bara ett hinder, och det är soffan, denna djävulska soffa som är så bekväl så man inte vill stiga upp om man en gång satt sig. damn!Här har vi två av de sötaste varelserna som finns i samma bild! Leia tycker jättemycket om Kristian. Hon ser nog honom som nån slags bästa vän (; de är väl lite på samma nivå antar jag (; haha.
Dessa bilder är från villan. Vi var dit och grillade på söndag.Jag vid gamla kojan!

Trädkramare? :D


söndagen slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det är inte lätt att vara i den här åldern. Oftast försöker man bli vuxen så gott man kan, medan man ibland bara vill lägga sig ner i ett hörn och gråta. Finns ingen värre känsla än när man känner på sig att den man försöker prata med inte tror ett dyft av vad man säger? En känsla av hopplöshet. Vad skall man göra? Nej just det, det finns inget som hjälper.

Igår for vi till Karparö för att kolla läget vid Kristians familjs villa. Det är fint där, vi gick flera kilometer längs en liten grusväg med fina hus och helt underbar natur. Men det blev så myggigt så vi måste tillslut vända om.
vi hittade en överkörd orm också, den va cool.

Nu skall jag släpa iväg mig till köket och laga mat. hejps

Inga kommentarer: