måndag 7 juni 2010

Sushi

Idag har jag blivit av med min sushi oskuld :D Det var faktiskt riktigt gott!
Har spenderat dagen med Mia, först så var jag på inträdes intervju! (Jag var så nervös så jag minns typ inte hälften av vad jag har babblat och på :D Men får hoppas på det bästa. Huh!)
Ja, men sedan cyklade jag iväg till mia, vi satt hos henne en stund innan vi for iväg med en massa hennes grejer till Loppis. Efter det så åt vi kina buffé och gick runt på stan i flera timmar!
Sedan var det dags för en välförtjänt vilopaus hemma hos mia, också Malin kom dit en stund innan vi for iväg till stan igen! Då var det sushi-time! Vi mötte upp med Mikki,Emme,Danni, Sara och Jennifer utanför Vasas nya (och enda) sushi restaurang. Det var en ny smakupplevelse, som jag verkligen gillade! Mums.
Imorgon far stockholmsbrudarna tillbaka. Jättekul att träffa dem! Önskar jag skulle ha extra pengar för att kunna hälsa på dem i storstaden i sommar. :(

Nu sitter jag och latar mig i soffan! Det är skönt det med. Imorgon får jag sova huuuur länge jag vill! skönt.
Men sen då? Jaaa-a va gör man sedan? Usch vad rastlös man blir av att inte jobba! skulle förstås kunna städa, det behövs verkligen! hoppas jag har orken till det i morgon.

4 kommentarer:

misaelajoanna sa...

Va ha du sökt in på? :) Gick no säkert bra, så trevli som du e! :)

Sofia Troberg sa...

peffan! janå hoppas det :) jag blir bara så flummig när jag är nervös :S

Anonym sa...

Grattis till din Sushi-oskuld!
Sushi har funnits i Vasa sen i höstas i Saluhallen. Smarrigt värre.
Älskar Sushi

Sofia Troberg sa...

Jo, jag vet :D men dit har jag varit för lat för att beställa, det har väl bara funnits att hämta på fredagar har jag förstått?
Men jo! det var supergott!