måndag 7 juni 2010

Pirr pirr!

Imorgon skall jag på inträdesintervju till peffan. Min mage pirrar nog lite redan idag...! Hoppas det går bra.
Helgen sådär annars så har varit rolig. Igår blev min lillebror simon student! Mamma hade varit duktig och ordnat en fin studentfest med god mat och glada gäster.Här är en bild på simon som student! och en på mej som kristian har tagit!


Sedan efter festens slut så for jag iväg till mia på förfest inför kvällen! Jag var supermätt och smått dåsig av all skumpa, men kul hade vi, och tog en massa foton med min kamera :D Sedan bar det av till strampen! Där satt vi ganska länge, massor med känt folk och nyblivna studenter. Här är en bild på mig och malin och mia! Har många bilder, de kommer upp senare.

Idag har jag legat i sängen till ungefär 4 på eftermiddagen :D Inte för nåt annat än att det var så skönt att inte behöva stiga upp ! Sedan har vi varit en vända till dragnäsbäck, och sist men inte minst så har jag varit hos Mia med en hög med fnittriga tjejer och ätit popcorn och blomkål med dipp, och skrattat tills vi nästan grät. Haha, rolig kväll! Imorgon skall jag ta min sushi oskuld! :D Det har öppnat en sushi restaurang här i vasa nu, så vi skall testa den med tjejerna! Nu sova.. natt natt!

Inga kommentarer: